Advertentiefraude is zó ouderwets…

Helaas… ‘t komt nog steeds voor. Hoe blijft u ervan verschoond?

De misleidende advertentieverkoop ontstond in de jaren ’80 en bereikte begin jaren ’90 zijn hoogtepunt. Arjan Gout nam in 1995 het initiatief voor Stichting Eerlijk Zaken Doen (EZD) en was er directeur vanaf 1995 tot 2000.

In 2002 moest Stichting EZD haar activiteiten staken; het aantal rechtshulpvragen was zó groot geworden, dat de beperkte financiering door overheid en sponsors tekortschoot. Ten onder aan het eigen succes, zeg maar.

Wel zijn wij er in die periode in geslaagd vele malafide advertentiebureaus op de knieën te krijgen en duizenden ondernemers te verlossen van de door hen betwiste facturen. In diezelfde jaren had Stichting EZD een prominente rol in de voorlichting via o.a. radio en tv, de pers, brancheorganisaties en Kamers van Koophandel.

De folder ‘Hoe waterdicht is uw advertentiebeleid?’ – Tips voor veilig en doeltreffend adverteren.

Vraag de gratis folder met tips aan

Onlangs vond ik bij het opruimen nog een stapeltje folders terug, die ik had geschreven in mijn EZD-tijd.
Vijf pagina’s vol met tips, die na vijf jaar nog even actueel zijn als toen.
Over hoe u uw bedrijf kunt beschermen tegen advertentie- en acquisitiefraude.

Stuur even een mailtje met uw adresgegevens, dan zend ik u de folder gratis toe.
Zolang de voorraad strekt, want op = op.

Het hele verhaal over Stichting EZD leest u hier.

Jaarsveldstraat 31
2546 CK  Den Haag

Telefoon 070 - 366.25.76
Of stuur een e-mail

Terug naar de homepage